Příští pondělí, tj. 10.4. 2023 (Velikonoční pondělí) bude obecní úřad uzavřen.
Příští pondělí, tj. 10.4. 2023 (Velikonoční pondělí) bude obecní úřad uzavřen.
Vážení spoluobčané,
Obec Písek si Vás dovoluje v rámci připravovaného projektu touto cestou oslovit a požádat o poskytnutí černobílých historických a dobových fotografií píseckých domů, stavení, návsí a prostranství. Pokud takové fotografie vlastníte, budeme rádi, když je zapůjčíte obecnímu úřadu k vytvoření kopie.
Fotografie můžete v případě Vašeho zájmu doručit ve fyzické podobě do poštovní schránky OÚ (vč. informace o doručiteli, abychom Vám fotografie mohli vrátit), nebo zaslat v elektronické podobě na e-mailovou adresu info@obec-pisek.cz do 30. 6. 2023. Doprovodné informace popisující jednotlivé snímky jsou vítány.
Děkujeme za spolupráci,
Obec Písek
Opatření státní veterinární správy (PDF):
https://www.uschovna.cz/zasilka/GZWC78PS3NL2UPIK-MHF/
Vážení písečtí spoluobčané a rekreanti,
roční sazba poplatku za obecní systém odpadového hospodářství je 700,- Kč. Poplatníkem je fyzická osoba přihlášená v obci k trvalému pobytu nebo vlastník nemovitosti, ve které není nikdo přihlášen k trvalému pobytu. Např. čtyřčlenná rodina, trvale bydlící v Písku, uhradí 2.800,- Kč. Budou pouze žluté známky se čtrnáctidenním svozem.
Roční poplatek za prvního psa je 80,- Kč, za každého dalšího psa 100,- Kč. Poplatek se týká psů starších tří měsíců.
Preferujeme poplatky uhradit bezhotovostně na účet obce, č.ú.1080833399/0800. Variabilní symbol číslo popisné nemovitosti. V poznámce jméno a příjmení.
Termín provedení platby žádáme do 9. března 2023.
V případě platby více položek napište, z čeho se poplatek skládá: Příjmení, druh poplatku (x krát osoby, x krát pes).
Příklad: Novák, 2x 700, 1x 80.
Kdo nemůže zaplatit bezhotovostně, může uhradit poplatek na obecním úřadu ve dnech:
pondělí 13. 2. 2023 16:00 - 17:00
pondělí 27. 2. 2023 16:00-17:00
sobota 4. 3. 9:00-11:00
Známku na popelnici si můžete vyzvednout také v těchto časech.
DO 9. BŘEZNA SE BUDOU POPELNICE VYVÁŽET NA STARÉ ZNÁMKY.
TERMÍNY SVOZŮ žlutých i modrých známek jsou každou sudou středu, následující svoz bude 11.01.2023.
Dostupné informace jsou na úřední desce Královéhradeckého kraje https://www.kr-kralovehradecky.cz/scripts/detail.php?pgid=2109%22
Vážení písečtí spoluobčané a rekreanti,
zastupitelstvo obce schválilo na prosincovém zasedání obecně závazné vyhlášky, na základě kterých se mění systém výběru poplatků za obecní systém odpadového hospodářství a poplatek ze psů.
Roční sazba poplatku za obecní systém odpadového hospodářství je 700,- Kč. Poplatníkem je fyzická osoba přihlášená v obci k trvalému pobytu nebo vlastník nemovitosti, ve které není nikdo přihlášen k trvalému pobytu. Např. čtyřčlenná rodina, trvale bydlící v Písku, uhradí 2.800,- Kč. Budou pouze žluté známky se čtrnáctidenním svozem.
Roční poplatek za prvního psa je 80,- Kč, za každého dalšího psa 100,- Kč. Poplatek se týká psů starších tří měsíců.
Vzhledem k aktuální situaci je možné poplatky uhradit bezhotovostně na účet obce, č.ú.1080833399/0800.
Termín provedení platby žádáme do 9. března 2022.
Při platbě prosím uveďte do variabilního symbolu číslo popisné a do zprávy pro příjemce Vaše příjmení.
V případě platby více položek napište, z čeho se poplatek skládá: Příjmení, druh poplatku (x krát osoby, x krát pes).
Příklad: Novák, 2x 700, 1x 80.
Kdo nemůže zaplatit bezhotovostně, může uhradit poplatek na obecním úřadu v pondělí 21.02.2022, 28.02.2022 a 07.03.2022 o úředních hodinách 18.00 - 20.00 nebo v sobotu 05.03.2022 od 10 do 11 hodin.
Známku na popelnici si můžete vyzvednout v pondělí 21.02.2022, 28.02.2022 a 07.03.2022 o úředních hodinách 18.00 - 20.00 nebo v sobotu 05.03.2022 od 10 do 11 hodin nebo Vám ji doručíme do poštovní schránky.
DO 9. BŘEZNA SE BUDOU POPELNICE VYVÁŽET NA STARÉ ZNÁMKY.
TERMÍNY SVOZŮ žlutých i modrých známek jsou každou sudou středu, následující svoz bude 26.01.2022.
Společnost ALZHEIMER HOME ve Svobodě nad Úpou aktuálně disponuje volnou lůžkovou kapacitou. Nabízíme možnost krátkodobých i dlouhodobých pobytů.
Mimořádná cena za lůžko je aktuálně 380 Kč/den u dlouhodobých pobytů. Tato mimořádná akce je platná do plné obsazenosti zařízení.
Poprosila bych Vás touto cestou o zprostředkování této nabídky a její zveřejnění na vašich webových stránkách, elektronických portálech, případně ve zpravodajích obce.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pak přihlášení budoucího klienta lze provést vyplněním přiložené žádosti o přijetí a současně k ní je potřeba přiložit lékařskou zprávu.
ALZHEIMER HOME představuje unikátní projekt propojení špičkových zdravotních a sociálních služeb v rámci péče o nemocné s Alzheimerovou chorobou, stařeckou demencí a dalšími typy demencí, včetně demence nasedající na Parkinsonovu chorobu a dalších stavů vyvolaných onemocněními centrální nervové soustavy. Naše zařízení jsou určena klientům, kteří potřebují 24 hodin denně, 365 dní v roce pomoc jiné osoby. Naše služby jsou poskytovány v komfortních, bezpečných a na nejvyšší možné úrovni personálně i technicky vybavených pobytových zařízeních sociálních služeb – domovech se zvláštním režimem.
Přímo v místě jsou našim klientům poskytovány kvalitní zdravotní služby pokrývající základní odbornosti, které pomohou optimálně diagnostikovat a léčit všechny běžné zdravotní problémy. Klientům je k dispozici tým všeobecných praktických lékařů. Našimi spolupracovníky jsou dále špičkoví odborníci v oborech psychiatrie a neurologie, zkušení internisté a kardiologové, diabetologové a další ambulantní specialisté. Samozřejmostí je tým fyzioterapeutů a nutriční specialista. Našim klientům zajišťujeme okamžité vyšetření a ambulantní ošetření bez čekání. V případě nutnosti ošetření mimo naše zařízení zajistíme transport s doprovodem. Máme propracovaný systém lékařských vizit a pravidelných preventivních kontrol zdravotního stavu našich klientů. Díky tomu jsme schopni zachytit každou jeho změnu a bezprostředně upravit léčebný, ošetřovatelský a stravovací režim. Veškerá naše zařízení jsou vybavena nejmodernější zdravotnickou technikou.
Aktuálně v České republice provozujeme 10 zařízení v pěti krajích s celkovou kapacitou přesahující 800 lůžek. Jsme předním poskytovatelem tohoto druhu péče v Praze a okolí a jedním ze třech největších poskytovatelů v České republice. Jsme zapsaným ústavem, neziskovou organizací založenou a zřízenou soukromými subjekty. Více informací na www.alzheimerhome.cz.
V případě potřeby a pro více informací mě prosím kontaktujte.
O ukončení akce Vás budu informovat. Velice děkuji za pomoc při zprostředkování této informace Vašim občanům.
S přátelským pozdravem
|
Iva Rejlová |
Nájemní smlouva na pronájem Vašeho hrobového místa skončila v roce 2016. Žádáme Vás proto, v případě, že máte nadále zájem o pronájem Vašeho hrobového místa na hřbitově v Písku, o uzavření nájemní smlouvy na 10 let.
Kontaktujte nás prosím v této věci osobně v úředních hodinách pondělí 18.00 – 20.00, nebo v tomto čase na telefonu 495 486 310, případně mailem obec.pisek@tiscali.cz nebo info@obec-pisek.cz.
Bližší info na úřední desce a elektronické úřední desce.